
AnoiaRaceTour 2012
12 May 09:00 - 13 May 23:00
El dissabte 12 de maig s'organitzarà l'AnoiaRaceTour, un esdeveniment esportiu amb diferents modalitats a la nostra comarca, una cursa a peu i una caminada popular de 14 km, i tres curses en BTT, la NON STOP de 130 km, la GRAN FONS de 55 km i la BÀSIC de 30 km.
Sortida des de l’Oficina de Turisme de l’Anoia situada a Prats de Rei i amb arribada a Pujalt, centre neuràlgic de les activitats d’AnoiaRaceTour.
CURSA BTT a les 9:00 h.
Anoiabiketour Non Stop : cursa de 130 km (recorregut sense marcar, amb seguiment exclusiu Gps). Inscripció: 40€
Anoiabiketour Gran Fons: cursa de 55km (recorregut marcat, també es pot seguir amb Gps). Inscripció: 25€
Anoiabiketour Bàsic: cursa de 30km (recorregut marcat, també es pot seguir amb Gps). Inscripció: 25€
CURSA A PEU a les 11:00 h.
Anoiabiketour Runcross: cursa a peu de 14km (recorregut marcat, amb possibilitat de seguir-lo amb aparell Gps). Inscripció: 25€
CAMINADA POPULAR A LES 11:00 h.
Anoiabiketour treek & nordic walking: caminada popular de 14km (recorregut marcat, amb possibilitat de seguir-lo amb aparell Gps). Inscripció: 25€
El preu de la inscripció inclou:
-Samarreta commemorativa
-Avituallaments líquids i sòlids
-Premis pels 3 primers classificats de cada categoria
-Dinar a base de pa de pagès i botifarra de Calaf
-Sopar amb degustació de plats típics de l’Anoia ofert per l'Associació Gastronòmica L'Anoia Cuina:
1er. "Tàrtar de Tomàquet"
2on. "Ceba farcida de l'Anoia"
3er. "Flor de galeta amb brandada de Bacallà"
4rt. "Penne Rigate, amb cigronet de l'Alta Anoia, sobrassada de Mallorca i núvol de Parmesà"
5è. "Filet de porc d'Avinyó a la Llosa"
Postres. "Vaset de pinya natural amb mouse de romaní i gelatina de rom cremat"
-Zona d’acampada per tendes, caravanes i furgonetes
-Servei de dutxes i lavabos
-Fira amb degustació de productes artesans, llonganisses, formatges, coques i d’altres productes de la comarca de l’Anoia
-Zona de massatges
-Cervesa gratuïta tota la jornada pels participants
-Transport dels equipatges
-Concerts de les 19:00h fins a les 01:00h de la matinada
-Activitats infantils i zona inflables
-Visites culturals, Observatori de Pujalt i al Memorial de l'Exèrcit Popular
-Esmorzar diumenge al matí
*Bus llançadora. A partir de les 13:00h hi haurà un autobús cada hora, que portarà els participants fins al punt de sortida de Prats de Rei, on podran recollir el seu cotxe i tornar a Pujalt per dutxar-se i gaudir de la tarda d’activitats i el sopar degustació. El recorregut amb l’autocar és de 10 minuts.
*Sopar acompanyants. Els acompanyants podran comprar el tiquet del sopar i la resta d’activitats complementàries Anoiaracetour per 5€ cada un.
*Transport d’equipatges. L'organització ofereix el transport dels equipatges de Prats de Rei a Pujalt, on també podeu deixar les tendes de campanya en cas de voler dormir a la zona d’acampada. Per la tornada de Pujalt a Prats de Rei del dissabte a la tarda, hi haurà un autobús pels participants i un camió per les bicicletes.
*Lloguer de tendes. En el cas de no disposar de tenda de campanya, l'organització ofereix tendes de 4 persones per 20€. Aquestes tendes no s’han de muntar i desmuntar, van a càrrec de l'organització.
Per a mes informació i per a inscriure-us cliqueu a l'enllaç:
http://www.ocisport.net/competicio2.php?competicio=anoiarace&id_competicio=126